Jak wyeliminować problemy z potencją i zadbać o dłuższy stosunek?

„Impotent!” – to najgorsze, co można usłyszeć od swojej partnerki. Nic bowiem tak nie boli jak niemożność zaspokojenia potrzeb swojej partnerki.

Według badań, niemal połowa mężczyzn w wieku powyżej 50 lat cierpi na impotencję. Zaburzenia seksualne pojawiają się coraz częściej wraz z wiekiem. U 60-latków odsetek borykających się z zaburzeniami potencji to już 60%, a u 70-latków to nawet 85%. Co zrobić, aby nie dołączyć do tego grona?

Jesteśmy tym, co jemy!
Z pewnością każdy słyszał choć raz te powiedzenie. I choć nie można odbierać go dosłownie, to w przenośni jest więcej niż trafne. Odżywiając się niezdrowo, nieregularnie i niepełnowartościowo doprowadzamy do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Znajduje to przełożenie również na naszej kondycji seksualnej. Dlatego też, należy bezwzględnie zadbać o to, by odżywiać się zdrowo i zbilansowanie. Niezależnie od tego czy mamy lat 20, 30 czy 60.

Brak ruchu – brak kondycji seksualnej?
Czy wiesz, że aktywność fizyczna ma wpływ również na Twoje zdolności seksualnej. Udowodniono bowiem, że osoby regularnie ćwiczące mają zdecydowanie mniejsze problemy seksualne. Z kolei Ci, którzy prowadzą wygodny, siedzący tryb życia znacznie częściej mają problemy z erekcją.

Używki – czyli jak ograniczasz swoje zdolności.
Alkohol, papierosy czy narkotyki – jeśli sięgasz po którąkolwiek z powyższych używek to musisz mieć świadomość, że ograniczasz swoje zdolności seksualne. Powyższe stanowią jedną z głównych przyczyn impotencji.

Nieregularny rytm dobowy
Aby nasze narządy wewnętrzne pracowały optymalnie musimy pozwolić im się regenerować. Dlatego też kluczowy jest regularny rytm dobowy i odpowiednia dawka snu. Udowodniono bowiem, że mężczyźni śpiący zbyt krótko (poniżej 6 godzin) mogą mieć niższy poziom testosteronu o nawet 15%! To druzgocąca, ale świetnie obrazująca znaczenie snu statystyka.

5 sposobów na dłuższy stosunek


Kobiety niezwykle często narzekają na długość stosunku ze swoimi partnerami. Panowie określani „krótkodystansowcami” zwykle egoistycznie podchodzą do stosunku i zadowalają się tzw. „szybkimi numerkami”. Zobacz, co zrobić by seks był dłuższy i intensywniejszy.

  • Gra wstępna
    To niezwykle ważny element stosunku seksualnego o którym lwia część mężczyzn najzwyczajniej w świecie zapomina. Dla kobiet to nie do pomyślenia. Wszak, gra wstępna nie rzadko bywa bardziej podniecająca, aniżeli sam stosunek. Powinna trwać co najmniej kilkanaście minut.
  • Relaks
    Ejakulacja to moment, który jest wynikiem podniecenia fizycznego, jak i psychicznego. W momencie, kiedy podejdziemy do seksu nieco bardziej zrelaksowanie to nasz stosunek może być znacznie dłuższy, bez utraty na intensywności.
  • Kondycja fizyczna
    Udowodniono, że osoby, który kondycja fizyczna jest w optymalnym stanie – mogą współżyć znacznie dłużej i intensywniej. Wynika to z faktu, iż regularna aktywność fizyczna i zdrowe odżywianie mają wpływ na sprawność seksualną. Im nasz tryb życia jest zdrowszy, tym dłużej i intensywniej możemy uprawiać seks.
  • Suplementy diet
    Niezwykle efektywnym sposobem na wydłużenie stosunku jest stosowanie suplementów diet. Środki tego typu działają silnie, a przy tym są niezwykle skuteczne. Za sprawą regularnych preparatów takich jak chociażby Eron Plus Twój seks może być znacznie dłuższy, a doznania jeszcze większe.
  • Altruizm
    Niestety, mężczyźni często wykazują się egoizmem i nie kontrolują tego, czy ich partnerki osiągnęły satysfakcję seksualną. Zmieniaj często pozycję, przerywaj stosunek i pieść kobietę wtedy, gdy Twój poziom podniecenia wzrasta.

Pamiętaj, stosunek seksualny musi być satysfakcjonujący dla obojga partnerów. W przeciwnym wypadku, seks zamiast cementować związek, będzie powodem kłótni i różnic. Nie pozwól, by tak rozkoszna czynność stała się problemem w Twoim związku. Spraw by Twój seks był dłuższy, intensywniejszy i jeszcze bardziej przyjemny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *